21 juni 2010

Tussenstand!

Het is nu 2 maanden geleden dat de olijfboom  flink is teruggesnoeid en mest heeft gekregen en het heeft weliswaar goed geholpen, hij is helemaal aan het bijkomen!
Ik had ‘m misschien een beetje raar gesnoeid, (kwam ik naderhand pas achter natuurlijk ) maar het belangrijkste is dat hij nog leeft en weer opnieuw gaat uitlopen.
Ik zie ook al nieuwe bloesem, dat had ik helemaal niet verwacht! 

 1 2.

Ik had al eerder gelezen dat je hem zelfs helemaal kunt knotten zoals bij knotwilgen maar dat durfde ik toen niet aan, nu ik zie hoe hij helemaal aan terugkomen is en waar de nieuwe blaadjes op groeien
zou ik dat de volgende keer best aandurven.


Ik zag net dat dit mijn 99e post is dus de volgende wordt nummer 100
en dan is het tijd voor een “give away”
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik het zo lang zou volhouden maar achteraf blijkt het bloggen leuker dan verwacht!
Intussen ga ik eens verzinnen wat we weg gaan geven….

26 opmerkingen:

Unknown zei

een olijfboompje misschien???;) de mijne is dood, Tot, dead.....:(...het heeft allemaal niet meer mogen baten...en nu dient z'n stammetje als lantaarntjes-hangstok-in-de-tuin!
Volgende keer beter!!
Die van jou ziet PUIK uit man!!! PFIEUW

groetjes
Lynda

by kuzz zei

Wow wat is hij al mooi uitgelopen! Gelukkig maar dat het weer goed gekomen is! Nou de komende dagen geven ze prachtig weer af dus dat wordt genieten!
groetjes, Erna

peet zei

pfffff gelukkig dat je hem er niet uit geschept heb !!


Geniet er maar van
groetjes Peet

Mayflower zei

Gelukkig dat je Olijfboom weer uitloopt, dan weet je zeker voor de volgende keer dat je deze met een gerust hart wat meer kan terugsnoeien.
Wat fijn dat je zo geniet van het bloggen, ik zelf had ook nooit verwacht dat dit zo leuk zou zijn en ik ben blij dat jij dat gevoel ook heb, want dan kunnen we nog lang genieten van al die prachtige inspiratie hier op je blog.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Ooh wat een geluk, dat je Olijfboompje weer aankomt!

Kan me voorstellen dat je het eng vond hem terug te snoeien. Nu weet je het voor een volgende keer!

Geniet er van!

Fijne week,
Lieve groetjes, Helena

basiclabelSweden zei

Gelukkig is er nog wat van over, ik kan geen olijfboompje levend houden, ik durf er zelfs geen foto van te plaatsen zo zielig hahaha....

atelier nanda zei

Fijn dat je boom weer uitschiet.Hij stond er echt zielig bij. Je hebt er vast heel veel tegen gepraat omdat hij nu ook al bloesem heeft.
Ben benieuwd naar je give-away. Ik doe zeker mee.
groetjes,
Nanda

Corine(THUIS) zei

Poe zal best eng zijn geweest om je olijf zo rigoreus te snoeien! Maar gelukkig, hij knapt er goed van op!!
Wat geeft dat ding toch een heerlijke sfeer daar bij jou in de tuin!!
Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Het was ook zo zonde geweest als je het olijfboompje niet had kunnen redden...het is zo'n mooi exemplaar!

En je give away...ik hou je blog in de gaten!!

Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

Het doet het gewoon weer..hier waren ze echt bevroren..... maar bij jou is ie weer mooi... Geniet ervan.
Groetjes hetty

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk dat het gelukt is!

Groet, Claudia

Kim zei

Ik ben blij dat hij het weer goed gaat doen, want het had toch eeuwig zonde geweest als hij niet meer was gaan groeien.

Groetjes van Kim

Michaja zei

Een van mijn favorieten boompjes! Gelukkig dat hij het redt heeft. Je zal zien dat er volgend jaar niet meer van te zien is dat hij een beetje raar is gesnoeid!
Groetjes Michaja

Karin zei

Die ziet er inderdaad weer gezond uit Heidi, je hebt er vast veel tegen gepraat ;)
Oooooo en give-away van jou in deze tijd, dat wordt vast een oranje onderbroek of beter nog, het gaat "warrum worru", BIKINI!!!! Ik doe mee hoor, maakt niet uit wat het gaat worden, maar noteer mij maar alvast. Ik ben fan!

lia zei

Nou fijn dat je weer kunt genieten van je olijfboom. Het zou ook zonde zijn want hij staat daar zo prachtig.

fijne week, lia

Struinkunst by Lisette zei

Die is mooi zeg! Dankjewel trouwens voor de lieve complimenten op mijn blog. En de tas is heel makkelijk te gebruiken als strandtas en als je hem groter wilt kun je de maten gemakkelijk aanpassen...

LiLi M. zei

Hoi, gelukkig heb je je olijfboompje kunnen redden, hij past echt zo mooi in jullie tuin. Nu zie je ze best vaak, maar ik kan me herinneren dat je de eerste op Picasa was met zo'n boompje, koesteren maar! De vakantie komt eraan en ik wil je alvast feliciteren met je 100ste post, als ik nog tijd heb kom ik uiteraard nog even langs want een give away is natuurlijk altijd leuk, maar anders; van harte en op naar de volgende 100 creatieve posten!

vosgesparis zei

Toevallig vroeg ik me van de week af hoe het met andermans olijf bomen is afgelopen.. iemand op t forum had immers beloofd dat ze in juni weer blaadjes zouden krijgen.. veel heeeft mijn kleine boompje er nog niet.. hier en daar namelijk spruiten er wat nieuwe takjes uit terwijl er ook nog zat kale takken zijn.. we wachten af Maar wat je zegt , onze boompjes leven nog ;)
Ik kijk uit naar je 100e post ;)
desiree

Margot zei

Kom via zuslief bij jou terecht, net op tijd zie ik.
Bijna je 100ste bericht, al zo vast proficiat.
Ik dacht ook niet dat het bloggen zo leuk zou zijn, maar ik ben ook al aardig op weg.
Nog even teruggekeken naar het filmpje uit de gevangenis, gaaf zeg, moet gewoon verplicht worden, ziet er veel vriendelijker uit allemaal.
En met jouw boompje, komt het helemaal goed.
Ik ga je lekker volgen, Groetjes, Margot

Karin zei

Mijn post van vandaag dankzij jouw inspiratie.
(Het heeft lang zitten borellen haha)

Sandra zei

Hey Heidi, de rompertjes heb ik gepimpt met applicatie's van strijkvelours. Is echt kinderlijk eenvoudig en blijft ook bij warm wassen mooi. Ideaal! Ik heb ze besteld bij Applicatie en zo. ( even googlen)

Fijne zondag!

Een sneller kloppend hart zei

Wauw, ik vind jouw lettertype toch zo mooi he!
Alles oke met de olijfboom?...Geweldig die knopjes erin....ooit heb ik er eens één gehad en daar kwamen ook heuze olijven aan, zo gaaf, maar ja, toen ging 'ie dood hihi pfff

Nouja, wat rest mij te zeggen, op naar je 100ste post dan maar he maar eerst lekker genieten!
Het weer is heerlijk dus de veranda van jullie wordt vast veel gebruikt, die is ook zo gaaf!

Groetjes, Veronique

atelier nanda zei

Ik weet wat jij bedoelt met "hontig" maar volgens mij zo spreken wij het uit is dat "ontig" zonder H. jammer dat je geen inspiratie hebt voor een kraamkado. Kan je altijd nog een kadootje bij mij bestellen. hahahahaha.
groetjes,
Nanda

casa nostra zei

hoi Heidi, leuk ook om van jou weer wat te horen. Je olijfboompje is er toch weer goed bovenop gekomen. Dat filmpje uit de gevangenis kende ik al, hebt het al vele keren bekeken en kan er nog steeds naar blijven kijken.
fijne zondag nog en de groetjes,

Michaja zei

Ik ben terug hoor. Maar nog geen foto's van het mooie Symi geplaatst. Prachtig eilandje we hebben er genoten. Ben benieuwd of je veel dingen herkent als ik mijn foto's heb geplaatst. Maar daar moet je nog wel even geduld voor hebben ben nu namelijk in Amsterdam.
Groetjes Michaja

Pien zei

Super dat de olijfboom weer aan het uitlopen is. Het ziet er weer goed uit.
En ehh..... op naar je 100e post!
Ga zo door!

Groetjes,
Pien