9 maart 2010

BEST FRIENDS!

 

Het vriendinnetje van onze oudste dochter is jarig, nu had ze bij iemand een schilderij op linnen gezien en dát wilde ze ook voor haar vriendin. Ze wist ook al welke foto ze wilde gebruiken… nl die van vorig jaar toen ze op schoolreis waren geweest.
En ze wilde de foto vooral héél groot!
Viel dat even tegen toen ik haar de prijzen liet zien….kind teleurgesteld maar mam kwam met een alternatief. Toevallig had ik net een paar linnen doeken meegebracht en zei dat ik daar wel een leuk schilderijtje van kon maken.

9-3-2010 009
Paarlemoer verf op het doek aangebracht (het schilderij is bijna niet te fotograferen omdat het zo blinkt met de lichtinval!
Bij de bewuste foto de achtergrond weggehaald en blauw gemaakt daarna geprint en het doek een beetje versierd met lintjes. Een nestel erin geslagen een hanger gemaakt van lintjes, schelpjes en wat labels.
De ronde zegel met ‘Foxlake’ erop is de Engelse vertaling van het dorp waar we wonen.


9-3-2010 014 9-3-2010 013
Wat grote kruissteken erop gezet en kartonnen plakletters gebruikt  voor  “ friends ”

9-3-2010
Ook krijgt vriendinnetje er nog een leuk hart label erbij met haar naam erop en een envelopje met geld 
want daar vroeg ze uiteindelijk om.… dochter blij,  vriendinnetje blij!    
x

19 opmerkingen:

Roelien zei

Prachtig, Heidi, echt heel mooi gemaakt. Je dochter en haar vriendinnetje zullen allebei trots en blij zijn!

Groet Roelien

Miss Marple zei

Gewoon prachtig! Wat zullen die meiden daar blij mee zijn!
LG - Irma

Home and Lifestyle zei

Een supermooie oplossing...daar zullen deze vriendinnen allebei heel blij mee zijn!

Groetjes, Ingrid

Claudia Leertouwer zei

Helemaal top Heidi! Wat een geweldig idee! Groet, Claudia

APL Living zei

Jeetje Heidi wat heb jij toch een creativiteit in je!!!
Fijn om het vriendinnetje van je dochter te zijn;)
groetjes Arlette

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Wat ben je toch ontzettend creatief! Geweldig weer.

by kuzz zei

Hoi Heidi,
Nou ja wat moet ik nu nog zeggen... alles is al gezegd! Het is weer super gewoon!
Ik wil jou vriendinnetje zijn maar ik ben nog lang niet jarig...hihi
lieve groeten, Erna

atelier nanda zei

Wat bof jouw dochter met zo'n moeder. Wat een goede oplossing. Volgens mij leuker als zo'n standaard canvasdoek. het hart is ook heel leuk. Goed gedaan.

Een sneller kloppend hart zei

Helemaal geweldig hoe je dat gedaan hebt!
Zo heerlijk hoe die meiden het vriendin-zijn invullen he...ik geniet er zo van! ( meestal he ;)

Heerlijk voor je kinderen dat ze zo'n creatieve moeder hebben!

Groetjes, Veronique

kienkele zei

Oooh Heidi, wat een prachtige oplossing, je zult als kind maar boffen met zo´n creatieve mams!
Hier gaat ze helemaal de blits mee maken, dat is zeker.
Fijne avond nog, groetjes, Tineke

Karin zei

Oooooooooh doe mij ook zo'n moeder!
Ik laat mijn zoon dit maar niet zien, want hij moet as zaterdag naar een verjaardagfeestje van een meisje (niet cool) en nou wil ze een prinsessebarbie (helemaaaaal niet cool) en gaat hij liever niet. Aan mij de schone taak om iets te verzinnen waarmee zoonlief blij is en zijn prinsesje. Dus als je ideeen hebt.....laat maar komen :o)
Liefs, Karin
(Nou vertelde hij vandaag dat hij even navraag had gedaan en volgens hem is hij de enige jongen die is uitgenodig(och gut), had je dat gezicht van hem moeten zien. Zou ze misschien......??haha)

Patricia zei

Super zeg!! Heel erg mooi gedaan! Wat een beetje creativiteit al niet kan doen he?

Liefs Patricia

Mayflower zei

Ohhh.. wat heerlijk als je zo'n creatieve moeder heb en wat een superleuk idee. Prachtig gemaakt en wat staan de vriendinnetjes er prachtig op.
Heel mooi gemaakt.
Lieve groet, Mea

Sandra zei

Hoi Heidi, ik zie dat je wel je labels hebt staan als lijst, nu kun je bij de instellingen ook 'wolk' aanvinken en dan staan ze dus net zoals op mijn blog.

Succes!

Sandra

ria zei

Een prachtexemplaar geworden en in het bijzonder : uniek. Zo te zien iedereen blij wat wil je meer.
gr ria

Unknown zei

Wat is die dochter van jou een bofkont met zo'n moeder! Echt, niet te verslaan! Geweldig! Als kind kun je met zo'n moeder wel voor de dag komen. Vol bewondering van mijn kant, want jij weet ook overal raad op!
Fijne dag verder! Lieve groet, Marja

alma zei

Wat een prachtig schilderij en wat een origineel cadeautje. Je dochter die zo lekker aan het meedenken is....een bron van inspriratie!

Groetjes
Almay

Unknown zei

SUPERMOEDER....kan niet anders zeggen...SUPERMOEDER....zet dat maar op je pyjama!!!;)

Groet
Lynda

Margriet Tournier zei

Dit is vast het meest coole cadeau dat het vriendinnetje heeft gekregen! Gaaf hoor!