13 februari 2010

Paaseieren

Oké, het zijn officieel paaseieren maar  het lijken wel “paas juwelen”
Erg leuk om ze zo allemaal te samen te zien liggen.
Ik had mooie ornamentjes ,bedeltjes ,roosjes in ivoor en zwart, van die mooie kralenkapjes waar dan weer zo’n paarlemoer speld in zit.
Oude borduurmonogrammen uit 1920, wax zegel en mooi touw, kant en lint.
Ja, ook dit jaar vind ik ze wel geslaagd.

Collage 2 
Het merendeel heb ik  in grijs /wit gemaakt .
Mooi reliëfpapier gebruikt en zo leuk mogelijk versierd.

collage 1 
Ook een aantal sets in wit met taupe gemaakt en met touw voor de naturel liefhebbers.

Collages 3 

Nu te koop in mijn winkeltje
ZEMZ

12 opmerkingen:

Unknown zei

Wel geslaagd? Prachtig vind ik ze! geweldig mooi! Ben nog niet met Pasen bezig. Te druk met opdrachten en in de vooravond van de carnaval. Hopelijk kan ik volgende week ook wat tijd vinden om wat mooie decoraties te maken.
Groetjes Raquel

brocante roos zei

Deze eieren zijn ware kunstwerkjes geworden. Ik vind ze prachtig. Ik heb paasinspiratie opgedaan hoor....

Fijne avond nog, groetjes Marjan

faire un songe zei

Je eieren zijn prachtig... met recht juweeltjes... wederom een knap stukje werk..
Fijne zondag

lia zei

Mooie eieren heidi. Ik heb jouw eieren van vorig jaar ook nog liggen, en kunnen straks weer tevoorschijn gehaald worden.

fijn weekend, lia

Unknown zei

Wat zijn ze weer prachtig Heidi!
Echt plaatjes zijn het geworden,super!
Oh ja wat het fotobewerking betreft,heb wel wat gekocht maar geloof niet dat het mijn ding is ,nu moet ik eerlijk zeggen dat ik ook nog niet echt de tijd heb gehad om me erin te verdiepen
(Kars zei al dat heeft tijd nodig juffie ongeduld,tja ik wil het gelijk kunnen hahah)

The Old and the Beautiful zei

Ze zijn ook dit jaar weer prachtig Heidi.
Wat een werk zal daar in zitten.

Groetjes,
Gonda

Corine(THUIS) zei

Wat zul jij veel uren met je winkeltje bezig zijn! Al die prachtige creaties die je nu in je eentje realiseert.. Mooi!!
Groeten, Corine(THUIS)

Yvonne zei

ja echte aanraders deze eitjes !! ik heb ze van vorig jaar ook weer tevoorschijn getoverd, en ze zijn nog even mooi !!
Nog gefeliciteerd met je award, en sorry dat ik niet zo vaak langs kom, maar heb nu weinig tijd om achter de pc te zitten, moeten een boel dingen geregeld worden na overlijden van mijn vader
hoop snel weer langs te komen, groetjes Yvon

Unknown zei

Kom nog ff bij je langs :) om je te vertellen dat ik een verassing voor je op mijn blog heb,dus kom maar gauw kijken :)

Unknown zei

Such gorgeous pretty eggs!I love the soothing palette and all the vintage details. Have a sweet day!

Belle Brocante design zei

Wat mooi zeg! Ik was vorig jaar nog niet a/h bloggen en had ze nog nooit gezien! Heel creatief en nostalgisch.

Fijn weekend,
Annemiek
ps Ik ga je volgen want creatieve mensen daar hou ik van!

Annette zei

Ik kom via via dit tegen omdat ik op zoek ben naar grote eieren om te versieren
Verkoop je dat ook?

Groetjes annette