4 februari 2010

Lavender Sachet

Ook nog met lavendel geurzakjes in de weer geweest, ik had een idee maar het kwam er niet helemaal uit zoals ik in gedachten had!
Ik had al een aantal zakjes geknipt en bedrukt zodat ik het zonde vond om ze niet af te maken. Uiteindelijk zijn het tóch nog wel leuke zakjes geworden en ze ruiken sterk!
Ze zijn gevuld met gedroogde lavendel.

geurzakje linnen blog 
Het linnen  envelopzakje heb ik ook nog in wit met zwart en met grijze tekst.

geurzakje la poste
Dit zakje is wat kleiner en heeft een soort stempel van canvas.

collage geurzakjes
De envelopzakjes zijn ook aan de achterkant bedrukt.

21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zijn ze weer leuk!! Het is maar goed dat je er mee door bent gegaan, ook als was het in eerste instantie niet helemaal wat je dacht! Ik vind ze super!

Groetjes en een fijn weekend! Ingrid

by kuzz zei

Ik volg sinds kort je blog en wat maak je super mooie dingen!! Helemaal mijn stijl! Meestal loopt mn hoofd over van ideetjes maar komt er weinig uit, toen zag ik jou blog en ik dacht wouw!
Heel inspirerend, voor vele denk ik! Ik zou wel bij je "in de leer" willen!!
Ik word zeker een zeer trouwe volger!

Ilse zei

zeg hou eens op jij ... ik word groen van jalouzie zo mooi................

Kind An Huys zei

Wauw, ik vind ze super geworden, en als ze ook nog eens zo lekker ruiken als dat ze er uit zien....

vosgesparis zei

mooi met dat omgeslagen randje ;)

Anoniem zei

Hoi, leuke blog maar hoe kom je aan zulke super leuke stofjes?

faire un songe zei

Ze zijn super leuk.... !!
En het ruikt altijd zo lekker zo'n zakje met lavendel...!!
Goed idee weer..!!
Fijn weekend groetjes Hetty

Siren zei

Absolutely totally beautiful, you are so good with your hands! :)

Patricia zei

Wauw, ik vind ze ook erg cute!!
Waar haal jij al die leuke stempels?

liefs Patricia

~*~ saskia ~*~ zei

Prachtig vind ik ze. Heel puur!

Een gezellige zondag,
Saskia

Miss Marple zei

Hartstikke mooie sachets! Ik kan zie bijna ruiken, zo mooi! ;-)
Lieve groetjes - Irma

Franca de Jonge zei

oh wat mooi! dat je eerst niet tevreden was snap ik niets van. Nu ik er aan denk, ik heb ook nog een zakje lavendel ergens ligggen...iets van 5 jaar ofzo :)

Groetjes Franca

zinceetgrisaille.canalblog.com zei

Merci pour ton passage !
Tu as un blog magnifique ! J'adore tout !
A très bientôt !
Bisoussss
ANg.

Anita zei

Hardstikke leuk je Lavendelzakjes!Jij zit ook altijd vol met creatieve ideeen,want je kaarten zijn ook erg origineel.
Groetjes Anita.

basiclabelSweden zei

Ziet er super uit, hou van je heerlijke stoere style.

liefs bellavien

La Maison zei

Wat een gezellig blog heb je en wat maak je mooie dingen. Ik ben voor het eerst hier en ik kan je zeggen, je hebt er een volger bij hoor.
Groetjes,

Hermine

idémakeriet zei

Je bent weer lekker aan de gang he Heidi.
Ze zijn erg mooi geworen die lavendelzakjes.
Jij kunt er wat van.
lieve groetjes
Gerda

Roelien zei

Hoi Heidi,

Wat een prachtig blog heb je!
Ik heb vorig zomer ook lavendel opgehangen om te drogen, zou dat al in geurzakjes kunnen, of moet dat langer hangen?
Mooie zakjes heb je gemaakt!

Hartelijke groet Roelien

faire un songe zei

Op mijn blog een verrassing voor jou.
Groetjes Hetty

by kuzz zei

Hoi Heidi,

Bedankt voor je lieve berichtjes!
Ik ben blij dat ik niet alleen ben die niet met die computer overweg kan! Nog even, een paar jaartjes en mn zoon weet dr meer van dan mij waarschijnlijk dus het is nog even aanmodderen.
Ik zou je wel 100 dingen willen vragen!! Ik vindt jou blog zoooo mooi, en je bent zo creatief, heerlijk dat wij daar van mee mogen genieten!
Maar ik krijg het niet voor elkaar met die tekst die wegvalt hoor wat dr mis is ik weet het niet... maar ik ben nu ieder geval bereikbaar haha.
Enne nog een vraag, ik heb even in je webshop gekeken, super mooi trouwens! en ik zag op een muismat een afbeelding van een cartolina postale met een postzegel met vrouw erop. Nu heb ik deze toevallig al een jaar of 7 in de kamer op doek hangen!! Ben jij heeeel misschien de maakster hiervan?? Ik heb het doek destijds bij Jeronimus in Breda gekocht en ik ben er nog steeds weg van!

Tot blogs en groetjes, Erna

Unknown zei

Your work is so beautiful! You should share your pics on Flickr! x