16 januari 2010

een nieuw begin

Hey allemaal…long time no see !
Het heeft nu geen nut meer om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen  maar maak er een leuk en gezellig jaar van zullen we maar zeggen. 

Intussen ben ik  lekker aan de slag gegaan met allerlei projectjes en opdrachten.
Ik heb tussendoor wel regelmatig gekeken bij iedereen want je moet toch wel een beetje bij blijven.
Ook nieuwe blogs gevonden waar ik veel inspiratie  kan opdoen en voor het eerst op ebay gekocht!  Meteen maar  internationaal gegaan en leuke spulletjes besteld in Amerika.
Ik was al tijden op zoek naar specifieke ringetjes om voor mijn spulletjes te gebruiken maar in Nederland was er niet aan te komen dus na een hele zoektocht kwam ik ze dus tegen op ebay.

En dan nog even over ZEMZ , ik deed dat altijd samen met mijn vriendin maar die is er eind van het jaar mee gestopt dus ik ga er nu alleen mee verder.

Dit heb ik in opdracht gemaakt:
Een bordje als deurhanger, een leuke opbergzak van linnen met een groot label met naam .
Mooie naam labels  om aan (school/sport) tassen te hangen of met adres om aan een fietssleutel te hangen.
En een grote lijst bespannen met een oude postzak met een grote zak en hangers er aan.
blog wit 
Voor zover even iets van mij…..

FIJN WEEKEND!

11 opmerkingen:

Les Cotrions zei

Nice to see you again! you have been very busy, aren't you???
Your new labels are very nice! Great job!
Happy week end!
Vale

Sandra zei

Daar ben je weer! Leuk! En lekker bezig geweest zie ik.

Fijn weekend verder!

Anoniem zei

Ziet er weer mooi uit!
Je zult het wel druk hebben of krijgen als je nu alleen verder gaat!
Wel fijn dat er weer eens een berichtje is.... kom geregeld op je blog en heb je al die tijd gevolgd, maar was in de veronderstelling dat je t druk had met ZemZ.
Fijn weer eens iet s te zien en te horen!
Ik wens je een gezellig en vooral produktief jaar!

Groeten,
Madeliefste

Ilse zei

Gelukkig je bent er weer .....
:)

Home and Lifestyle zei

Ik had laatst al bij je gekeken of ik soms een bericht gemist had...het was inderdaad opvallend stil! Gezellig dat je er weer bent...ik vraag mij toch telkens af hoe je die labels maakt of is dat het geheim van de smid?

Fijn weekend nog!

Groetjes, Ingrid

lia zei

Ja, ze is er nog. En erg druk zo te zien.
Het ziet er weer gaaf uit meid.

groetjes Lia

Anoniem zei

Wat leuk Heidi dat je dit weer met ons deelt, supermooi gemaakt zeg.
Veel succes wens ik je toe nu je alleen verdergaat, het gaat jou zeker lukken hoor,
liefs, Sonja

Claudia B. zei

Wat maak je toch een fantastische spullen! Leuk dat je weer terug bent :-) Lekker druk maar dat is nooit verkeerd, toch?

Groetjes Claudia B.

Corine(THUIS) zei

Haha materiaal uit Amerika.. je pakt het groots aan.. en dan nu alleen verder, wat zul je druk zijn met je mooie creaties! stoer!
Groeten, Corine(THUIS)

Miss Marple zei

Ha! Heerlijk! Ik zit alweer te kwijlen bij die mooie dingen die je hebt gemaakt! Je weet 't; helemaal mijn smaak!
Lieve groetjes - Irma

Margriet Tournier zei

Wauw Heidi! Wat maak je ontzettend mooie dingen!! Het ene nog stijlvoller dan het andere. Werkelijk prachtig.

Ook je Photoshop(?)creaties vind ik erg mooi. Die soldatenuitnodiging en chocomeltas zijn zoooo stoer.

Ik heb je bij "mijn favorieten" gezet en kom hier zeker terug.

Groetjes,
Margriet