25 november 2009

kerstsokken pffff

Stapels kerstsokken gemaakt de afgelopen weken…kan eigenlijk geen kerst sok meer zien
maar het blijft tóch leuk omdat het steeds verschillende zijn én vreemd genoeg
willen mensen grijze en witte sokken!
Eigenlijk is het ook niet zo vreemd want mensen willen vaak het ouderwetse sfeervolle gevoel
wat ze als kind thuis hadden en daar horen toch ook wel kerstsokken bij, alleen nu in een nieuw hip jasje.
En waar kom je dan terecht…..bij zemz
haha dat is misschien niet helemaal waar maaaaar vind in de winkels maar eens sokken die zó zijn gedecoreerd.

collage kerstsokken
Okee, genoeg reclame !
Ja dat gaat automatisch als je ook alles zelf maakt wat je verkoopt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu even wat kerstsokjes in het bijzonder die ik voor Ilse van Tuttemerull heb gemaakt!
Ik had spullen voor haar fair gemaakt en ging er ook naar toe dus toen kwam de vraag;
Wat neem ik voor haar mee?
Voor iemand die altijd omringd is met zoveel moois is het toch moeilijk om iets te bedenken
wat ze mooi of leuk zou vinden.
Nu had ik geluk dat haar hond Bettie was bevallen van 6 kleine puppies en daar was ze flink druk mee
dus bedacht ik om tóch in de sfeer van kerstsokken te blijven om voor alle hondjes
minisokjes te maken met naam. In de sokjes had ik kauwstokjes en botjes gedaan
En voor  1tje die het niet had overleefd (na zoveel goede zorgen)  kleine vleugeltjes  zodat hij toch niet vergeten word.


21-11-09 Ilse 016
Is toch gewoon té schattig?
Ze werden goed ontvangen en hangen al in de boom.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

14 opmerkingen:

LiLi M. zei

Tsjonge, jonge, wat ben jij weer heerlijk bezig en wat fijn ook dat het allemaal zo goed loopt. Dit blijft toch echt handwerk hè en daar kan natuurlijk geen Blokker of Xenos tegenop! Ik vind de sokjes voor de puppies ook schattig geworden. Wat een goed idee die vleugeltjes, want ja die puppy hoort er toch ook bij!

Miss Marple zei

Hartstikke leuk jôh, die sokken...Ik heb gisteren de laaste steken aan mijn kerstlaars gedaan, die ik vorig jaar was begonnen. Hm, ging uiteindelijk erg snel, misschien maak ik er nog een paar...
Verder nog heel veel succes met het zaakje en een hele fijne Kersttijd! - Irma

Anita zei

Wat ben je toch een zalig creatief persoon!Die sokjes zijn dus onwijs leuk en die voor de puppy's helemaal ,hoe kom je erop!!!Ik had mij zelf voor genomen me eerst met sinterklaas bezig te houden maar als ik al dat leuks zie bij jou dan beginnen de vingertjes te kriebelen!!
Complimenten voor je leuke spulletjes en je blog!!Groetjes Anita.

Ilse zei

Tranen met tuiten , zo mooi die kleine sokjes zo geweldig, ze hangen te pronken in de boom en iedereen die binnenkomt wijs ik ze stuk voor stuk aan.
Blokker en Xenos lees ik hierboven? Ik zou zeggen geen Chanel of Dior kan hier tegen op...
Je sokken hangen te prijken in de grootste exclusiefste modezaak van Harderwijk, die waren er helemaal weg van...
Jij maakt kwaliteit en zo ontzettend orgineel dat vind je nergens , je mag met recht trots zijn op jezelf !!!
xx

Les Cotrions zei

Waw! You made so lovely and special stockings! I love the coulours! They usually are red but I like white and grey much more!
A nice day to you!
Vale

lia zei

Ja, ik zag ze al bij Ilse op haar blog. Wat ontzettend leuk en lief.

groetjes Lia

Unknown zei

Wat ben je weer druk bezig geweest :)
Ziet er weer prachtig uit,maar had ook niet anders van je verwacht.
En die puppy sokje ohhhhhh zo lieffff

basiclabelSweden zei

Wat een super lief gebaar van jou! reclame mag toch op je eigen blog je doet er hard genoeg je best voor, je maakt hele mooie dingen!

The Old and the Beautiful zei

Wat een ontzettend leuk idee die puppies kerst sokjes!
Dat heb je weer leuk bedacht en mooi gemaakt! Mijn complimenten.
Liefs,
Gonda

Corine(THUIS) zei

Super! Niet alleen hoe je ze gemaakt hebt maar ook het idee! Zo lief als iemand echt nadenkt over een kadootje.. Groeten, Corine(THUIS)

Unknown zei

Wat lief die kleine sokjes. Je hebt toch ook een geweldige fatasie, snik...goed van je hoor die vleugeltjes...Ik heb nog even op de site van winkel Tuttemerul gekeken. Dat komt wel heel dicht in de buurt van jouw stijl, hè? Jouw producten misstaan daar niet! Begreep ik het goed verkoop je ook via hen?
Was wat achter met het brengen van een bezoekje, maar heb vanavond mijn schade ingehaald. Nu weer een beetje rust, want het december/januarinummer ligt volgende week in de winkel. Heb al m'n interviews voor februari en maart gedaan en mijn man is al drukdoende met de Paaspagina's. Ik ben er waanzinnig enthousiast over. Heb ook van anderen materiaal ontvangen, dus door het blad heen krijgt ieder een eigen pagina, zodat het echt een hartstikke goed Paasnummer wordt.
Nogmaals dank, hoor voor je mooie bijdrage!
Geniet van het weekend!
Lieve groet, Marja

Anoniem zei

Hee Heidi,

Dat is het mooie van bloggen denk ik, even je verhaal kunnen spuien. Wat een verhaal ook zeg van jouw dochter, dat gaat ook door merg en been bij je als moeder, ik ken die zalf ja, is echt geen pretje. En dan ook nog zo jong! Ik hoop dat de kuur snel aanslaat. Hier gaat het inmiddels iets beter, koorts is aan het zakken, duim, duim..
Ja, leuk bordje he? Ik vind het wel wat voor je winkel, leuk als label!
Fijne zondag, groetjes, Marjet

Sabrina zei

Jij bent de maker van die leuke en lieve kerstsokjes! Zoals ik bij de ontvanger ook al had getypt, "superlief!"

Mooie blog heb je!

Ann88 zei

Dit is al een héél oude post, maar ben toch benieuwd of je deze sokken nog steeds maakt? Wat zijn ze leuk!