10 oktober 2009

gezichtsbedrog

Een tijdje geleden was ik aan het speuren op het internet naar bewerkte foto’s, ik kwam een paar leuke tegen
om met jullie te delen.

92_uqw6sd5k23

Een openbaar toilet, niets aan de hand zou je zeggen…tsja, iedereen moet weleens op een shopping dagje.
Eigenlijk nog best handig ook,totdat….

92_aya0i2zve 

……. je midden op straat je broek moet laten zakken en het idee heeft dat iedereen je zit te bekijken!
Zou jij nog kunnen??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

92_3sxy04pob

Een rokersruimte waar je waarschijnlijk je gedachten op volle toeren laat draaien!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bn23115ch

En als laatste wel een héél luchtige badkamer!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

7 opmerkingen:

oma leentje zei

Geweldige foto's zijn dit. Iedere keer als ik die mevrouw zo zie staan moet ik zo lachen. Denk altijd aan Duitsland als we met de bus naar een kerstmarkt gaan met grote groep meiden. Staan er ook een paar zo. Ze klappen bijna zo nodig moeten ze. En dan gaan ze zelfs de vieze stink DIXI in. Brrrrr mij niet gezien.......Lekker praatje pot dit ha ha . In ieder geval fijn weekend. Ga je nog aan de klus of is je kamer nu wel klaar. Liefs Leni

Home and Lifestyle zei

Ha ha, leuke foto's....ik zou een paar keer om het toilet lopen en als ik héél zeker wist dat je er niets door heen zou zien...wie weet...maar ik denk niet dat ik mij op mijn gemak zou voelen (als ik de stap al zou durven wagen ha ha).

Fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

Anoniem zei

Lachen...

lia zei

Ja ik ken ze, mijn zoon kwam er mee.
Grappig.

fijn weekend

Jeanette zei

haha...wat een humor deze foto`s!

vosgesparis zei

lachuhhh deze ;)

Unknown zei

Ik heb er op gezeten. De WC stond in Rotterdam je moet duidelijk 'schijt' hebben aan de voorbijgangers. Zo niet dan voel je je als een nudist op de Coolsingel! Het leuke is dat de eventuele perverse ideeën alleen binnen op het toilet ontstaan. Buiten de toilet interesseert het niemand. Het is echt het gevoel van de omgekeerde wereld. Schaamtegevoel van binnenuit zal ik maar zeggen!
Groetjes, Marja