13 september 2009

uitnodigingen!

Ja….zo komen we natuurlijk ook op de uitnodigingen terecht.
Daar heb ik er al tientallen van gemaakt omdat ik dat ook voor anderen deed, ik zal niet alles laten zien
want dat zijn er ontzettend veel.
De meeste zijn in een fotoprogramma gemaakt en de klantjes stuurden dan een leuke foto van hun kids en gaven aan wat
voor soort kaartje ze wilden en ik gaf daar mijn eigen draai aan.
Eigenlijk zijn dit soort dingetjes heel leuk om te maken, kids blij…mama nóg blijer en ik ook blij van alle reacties en complimenten.

11-  voorbeeld 1 

sem uitnodiging2   uitnodiging sem

35  kinderfeestje origineel 

uitnodiging 8 okt origineel 
Deze kaartjes zijn allemaal van onze meiden….ik heb een keuze gemaakt want er zijn er zoveel
dat ik jullie niet wil gaan vervelen!

---------------------------------------------------------------------------------------

Flessenpost…….


27-9-2007 014
Hier heb ik kleine flesjes beschilderd en de uitnodiging in gedaan, een leuke hanger er aan gemaakt.
-----------------------------------------------------------------------------



Ook hier komen binnenkort 2 uitnodigingen bij….ik heb er al ideetjes voor maar nu nog uitvoeren!

11 opmerkingen:

María Cecilia zei

Hi, now I understand with the translation option!!!.. so you made those creative invitations, that a very lovely idea.
It´s so nice coming to your blog.
Cariños
María Cecilia

Tuur zei

Prachtige uitnodigingen..
ik maakte het ook zelf in psp ...alleen had ik altijd ruzie met mijn printer...net te groot...of...

lia zei

Prachtige uitnodigingen.
Je moet iedere keer maar weer wat verzinnen.

groetjes Lia

Mellow Morning zei

Weer een orginele uitnodiging, ze zien er superleuk uit!
Groetjes Jo

basiclabelSweden zei

Wat ben jij toch heerlijk creatief, hoe moeten wij andere moeders daar nou tegen op hahahahaah.... Leuk voor iedereen dat je hier je ideeen wilt delen!

liefs uit Zweden

Anita zei

Onwijs creatief wat een leuke kaarten en ook de flessenpost.Hoe kom je er op ?
Groetjes, kijk uit naar je vogende creatieve uitspattingen!
Anita.

De Ruijsbroekjes zei

och wat leuk zeg, je maakt er een boel werk van! Maar daar scoor je vast hele hoge punten mee!

I. zei

Super! Ik wou dat ik ook zo creatief was... Hoewel, mss valt het nog wel mee. Vanavond ga ik naar m'n eerste les 'bloemschikken'. Gaat gezellig worden! Ik show m'n krans achteraf wel even, ok ? ;-))

Unknown zei

Wat een onwijs leuke kaarten. De flessenpost herken ik een beetje. Heb je die mij ook op m'n blog zien staan, je moet maar ergens in augustus in mijn archief kijken. Een kennisje van ons trouwde op het strand van Scheveningen in de Blue Lagoon en stuurde haar trouwkaart ook in een flesje. In het flesje opgerold met een raffiadraadje er om, een klein beetje zand, wat schelpjes en een poppenhuisflesje champagne. Zag er erg lief uit. Jij gaat vast de show stelen met die flesjes. Let op!!
Lieve groet,
Marja

Unknown zei

Wat een leuke ideeen weer....heb vroeger haha klingt heel ver weg ook veel gedaan toen de meiden nog klein waren,was altijd zo leuk om te doen

vosgesparis zei

Dit is denk ik t derde jaar op rij dat ik de verjaardagen van je kids meemak via picasa of zoals nu op je blog... je kadootjes zijn nog steeds geniaal... enne gefeliciteerd natuurlijk ;)