8 februari 2009

Paasei op chique!

Deze week alvast wat eieren beplakt voor ons winkeltje!
Deze keer gaan de eieren op de Shabby Chique tour, ze zijn omwikkeld met
mooi glanspapier en met accesoires behangen zoals organza lint, medaillonnetjes,
hartjes, kant en mooie plaatjes.

Ik heb mijn mooie kant uit Frankrijk gebruikt, het is een bijzonder motief wat ik hier nog niet gezien heb maar
het past heel mooi bij het glanspapier.



ei 1 

Ik heb setjes van 3 gemaakt die op elkaar afgestemd zijn,
een leuk stelletje bij elkaar!



ei 2

Natuurlijk ook een aantal in zwart- grijze tinten!
Hier is juist mat papier en dik reliëf papier voor gebruikt, het geeft een
leuke effect door de verschillende materialen.

ei 3  ei 4 

Te koop in ons winkeltje
ZEMZ



   
 

21 opmerkingen:

Rumour has it zei

Oehoe, dit is wel grappig... Ik was net een stukje aan het schrijven over de komende Paas-trends en nu zie ik hier bij jou en bij de blog van ´Lottens vita och gröna´ toch alweer beplakte eieren!! Het is dus waarschijnlijk wel een blijvertje wat Paas-deco betreft. Het plaatje dat je gebruikt is anders niet echt ´nieuw´; ik heb er een hanger van (Arte Ego) en je vindt het ook veel op internet. Succes met de verkoop van je mooie creaties. Ziet er alleszins prachtig uit!
Fijne zondag nog +

Miss Marple zei

Nou, die paaseieren zien er weer helemaal top uit! Leuk te zien, dat je ook bezig bent. Ik wens jullie veel succes met de verkoop...maar met zulke leuke dingen zal dat wel lukken!

LG - Irma

Jeanette zei

je blijft een kei in knutselen! weer prachtig gemaakt deze eieren, gaan vast erg goed lopen! succes nog met je creaties...

lia zei

Hallo, ik heb eerst eens even een kijkje genomen op jouw blog. Heel leuk, ook wat je met die eieren doet. Krijg echt zin in het voorjaar met die paaseieren. Ik blijf je volgen dus toto ziens groeten Lia

Bertina zei

Wat een sjieke paaseieren Heidi, ik heb afgelopen week samen met mijn vriendin ook een poging gedaan om eieren zo op te pimpen, maar dat was niet echt een doorslaand succes. Die van jou zien er een stuk beter uit, ik waag me er niet meer aan.
Succes met de verkoop!
Groetjes en fijne week.
Bertina

vosgesparis zei

Vorig jaar had je ook al mooie gemaakt en deze zijn denk ik nog geperfectioneerder. Ik denk dat ik de mooie eieren van Marjolijn weer tevoorschijn haal, ik heb toch niet zo;'n geduld met knutsellen ;)

Himlarum zei

Dear Heidi! Thank´s for your sweet comment on my blog about the last mannequin!
Lovely eggs you are showing! It made me remember that the Easter is soon coming up!
Take care! Hugs Ann-Helen

Yvonne zei

Hoi heidi, wat een leuke eieren !!!
en webwinkel ?? heb weer wat gemist geloof ik, maar heb net even gekeken, ziet er erg leuk uit !!!
vind je het goed als ik jouw winkel tussen de favorieten zet op mijn blog ??
Vorig jaar heb ik die eieren ook geprobeerd te maken, maar dat was geen succes :-(
vind ze superrr !!
Groetjes Yvon

les belles choses zei

Hello from Germany,
so lovely, your Easter eggs! I like your blog very much, may I link you?
Which language do you prefer for my comments on your blog? I can also write in French, if you like better.
Have a nice week,
Angelika

casa nostra zei

mooie paaseieren heb je weer gemaakt. ook zo'n leuk werk om te doen. succes met de verkoop!

Mayflower zei

Hallo Heidi,

Ik kom via Be-House op jouw blog terecht, ziet er heel mooi uit en wat ben je creatief zeg. Prachtig die paaseieren, bezoek zeker een keer je webwinkel en blijf je volgen.
De kaptafel is ook heel erg mooi geworden, wat een verandering, je dochtertje zal er wel heel blij mee zijn.

Groetjes Mea

h.espe zei

Thanks for your visit!! Its always nice when people from abroad is visiting my blog. I really enjoy your blog, and I am sure I will come back - it is SUPER :o)

Have a nice day!

regards Hildegunn

Reginas Cottage zei

Hi Heidi
Your Easter eggs are fantastic.I like it.And your blog is wonderful.
Speak you a little german?
Greetings,Regina

Les Cotrions zei

Thank you Heidi! Ohhh i like your Easter eggs! Very sophisticated!!! I've made some eggs too....I'll show them in one of my next post!
Good night my friend! Have a nice day...tomorrow!
Hugs
Vale

NaturelSuus zei

Hey,
Wat leuk om de eieren weer te zien.
Vorig jaar was dat een van mijn eerste 'picasa projecten'.
Ik heb ze bewaard dus kan ze ook wel weer te voor schijn toveren..
SUcces met de verkoop

Petras Schrebergarten Blog zei

I am going to follow your blog from today. You have a very nice blog! Good idea to decorate eggs like this, very special. Different!

Petra from Germany

lottens vita och gröna zei

hall there! yhank you för your warmgreetings! yor eggs is soooooo nice!
i like your blog soooo!
warmhug lotten

bili zei

Замечательно сделали яйца! Бумага придает им особое очарование! Очень романтично!

faire un songe zei

Kijk hier zijn ze weer.. de prachtige eieren van jou. Ze zijn e weer super uit...
Ik vind je letters ook super.. mooi gedaan. Jij bent wel vreselijk creatief zeg.. om jaloers op te worden...

revesdargile.canalblog zei

I love love love too

Biz

Mo

Anoniem zei

Prachtig, heel erg stijlvol!