25 februari 2009

Nog meer eitjes….

Het heeft even geduurd voor een nieuwe post want ik had een een heel zielig ziek meisje thuis
die al mijn aandacht voor zichzelf wilde hebben.
Nu al het derde jaar op rij dat ze net met carnaval ziek is maar ja….het is weer voorbij en ze speelt weer lekker buiten.

Omdat de paaseieren zo snel verdwenen waren,nog maar een paar setjes bijgemaakt!
Ik vind dit nog steeds zo’n leuk prutswerkje.
Inmiddels heb ik weer nieuwe bedels, ornamentjes, kant, lint en meer van dat leuke spul dat het nog moeilijk
kiezen is!

P1000759 w
Bij dit setje heb ik mooi papier gebruikt wat omschreven staat als ‘antiek muziekpapier’

P1000773 w 





10 opmerkingen:

h.espe zei

Beautiful Easter Eggs you've done again! You are so clever :o)

Sorry to hear that your little girl has been sick, hope she will be well soon!

hugs Hildegunn

G-STYLE zei

Wat een leuke eitjes en ook zo leuk dat ze vlot weg waren ,dat moet je toch strelen .
Fijn dat je dochter weer beter is ,niets vervelender dan kinderen die ziek zijn .
Ik wens je nog veel crea-plezier toe en hoop weer snel mooie foto's te zien van je knutselwerkzaamheden.
groetjes van Gea

casa nostra zei

wat een pech dat ze nu al weer met carnaval ziek is. prachtige eieren heb je weer gemaakt en fijn voor je dat ze zo goed verkopen. moet toch een fijn gevoel zijn dat je met je eigengemaakte spullen geld kan verdienen.

lia zei

Fijn dat verkoop van de eitjes zo goed gaat. Ik krijg ook steeds leuke reacties op de eitjes. Pluim voor jou!.
Ook fijn dat je dochtertje weer is opgeknapt, en weer lekker kan spelen.

pr avond nog en groetjes Lia

faire un songe zei

Mooie eieren heb je weer gemaakt... je hebt me wee enthousiast gemaakt ik ga morgen maar weer eens wat halen en weer eens aan de pruts...
Leuk leuk....
Groetjes Hetty

Mayflower zei

Wat jammer dat je dochter ziek was met de carnaval, maar gelukkig gaat het alweer beter met haar.
Je bent weer heerlijk creatief bezig geweest, ècht prachtig die mooi beplakte eieren en leuk dat ze zo goed verkopen.

Groetjes Mea

Anita zei

Ze zijn waanzinnig leuk die eieren van je.Ik ga dit ook eens proberen.Bedankt voor je ideetje.Groetjes Anita.

Ineke Pluim zei

Wat heb je die eitjes mooi gemaakt! Erg leuk. En wat heb je een mooie blog. Mag ik weten welk sjabloon je hebt gebruikt voor je blog? Ik vind hen mooi en overzichtelijk.
Groetjes en een fijn weekend!
Ineke

Himlarum zei

Hi Heidi!

Wonderful eggs you have done!!!
I hope you are having a peaceful weekend!
Hälsningar Ann-Helen

Cindy at her Country Home zei

Heidi, wat geweldig weer die leuke eitjes! Hoop dat het voorspoedig gaat met je meisje en dat ze weer lekker kan spelen. Helemaal vandaag met dit lekker temperatuurtje.
Ga nu ook maar alvast voor pasen beginnen met een quiltje denk ik...
(weer door jou aangespoord hahahah) Liefs van Cin X